This is your channel and you want to get more insights ?
2.28M
subs.
163
videos
870M
views
Score
357
@tiagoiorcmusic

Estimated demographics

This widget is only available to premium users and channel's owner.

Sign in

Country distribution

This widget is only available to premium users and channel's owner.

Sign in

Channels with close audience

1st
Sandy
17.9
2nd
ANAVITÓRIA
17.2
3rd
MelimVEVO
14.6
4th
Melim
14.1
6th
DjavanOficial
13.4
7th
MARISAMONTE
11.8
8th
SandyVEVO
11.7
9th
LagumVEVO
11.2
10th
DjavanVEVO
10.3

Average first 30 days views per video

This widget is only available to premium users and channel's owner.

Sign in
We use cookies to ensure you get the best experience on our website. By using our site you agree to the following Terms of use and Privacy policy. Accept
Automatic summary
Brazilian musician Tiago Iorc shares his creative journey, performances, and collaborations on his YouTube channel. Featuring original compositions, remixed tracks, acoustic sessions, and exclusive clips, viewers can enjoy a rich mixture of genres blending pop, folk, and electronic sounds while gaining deeper insight into Iorc's artistry.
Description
Canal oficial do artista TIAGO IORC
Official channel of the artist Tiago Iorc

Cantor, compositor, instrumentista e produtor artístico, TIAGO IORC nasceu em Brasília, mas passou uma grande parte da sua infância em Passo Fundo e outra entre EUA e Inglaterra.

Com mais de 15 anos de carreira, Tiago já lançou 9 álbuns. Seu quarto álbum de estúdio, Troco Likes (o primeiro 100% em português), emplacou hits como “Amei Te Ver” e “Coisa Linda” e o firmou como um grande ícone do pop nacional.

Em 2019 lançou o álbum Reconstrução, que bateu todos os recordes do Spotify no Brasil e em seguida foi o primeiro artista do país a ser convidado para a retomada do MTV Acústico, que inclui “Tangerina” com Duda Beat.

Em 2023, realizou a turnê do seu último álbum, Daramô, que esgotou a pré-venda em poucas horas e passou por mais de 20 cidades brasileiras. O álbum rendeu, também, o quinto Grammy de Tiago, com a faixa “Tudo que a fé pode tocar”.